Plonytė linija tarp turinio rinkodaros ir „Inbound” marketingo

Kodėl inbound, o ne turinio rinkodara?

Turinio rinkodaraPo praeito blogo sulaukiau daug klausimų apie inbound skirtumus su turinio rinkodara, todėl gimė šie pamąstymai. Akivaizdu, kad Lietuvoje pradėjo populiarėti įeinanti arba tiksliau inbound rinkodara. Ši rinkodaros sritis vis sukasi ir sukasi ratais apie turinį ir SEO, t.y. apie turinio marketingo okupuotą sritį. Specialistai iš JAV vardija turinio rinkodaros ir jos „patobulintos” versijos – inbound skirtumus. Spręsti palieku Jums.

Inbound marketingas

„Inbound” rinkodara užsienyje yra aktyviai naudojama jau 6-7 metus. Ji ypač populiari tarp smulkaus verslo, nes nereikalauja milžiniško biudžeto, o dažnai padeda pasiekti labai efektyvių rezultatų. Vienas iš didžiausių šios strategijos privalumų – abipusis bendravimas su potencialiu vartotoju.

Posted

Kaip „inbound” rinkodara lankytojus paverčia klientais?

Kas ta inbound rinkodara? 

inbound rinkodaraVakaruose labai plačiai paplitusi rinkodaros strategija, Lietuvoje vis dar kelia daug klausimų. Vadybos studentai „inbound” vadina atvykstama ar įeinančia rinkodara. Tačiau nei pirmas, nei antras pasirinkimas neperteikia sąvokos prasmės, todėl pasilikime tiesiog prie inbound, kuri pasak rinkodaros stratego Davido Mermano Skoto (David Meerman Scott), leidžia nutiesti individualų kelią iki kliento.

Posted

Sėkmę lemiantys nemokami rinkos tyrimai

Rinkos tyrimaiAr man reikalingi rinkos tyrimai?

Verslo kūrimo pradžioje arba naujo produkto įvedimo į rinką metu sėkmės garantijų nėra. Todėl rekomenduojama verslą pradėti ne registrų centre, o įsiklausant į vartotoją. Rinkos tyrimų išvados yra puiki pradžia užmezgant dialogą su klientu.Bėda ta, kad tokius tyrimus atliekančios kompanijos net neslepia savo paslaugas vertinančias ne šimtais, o tūkstančiais eurų. Vis dėlto, ilgų dešimtmečių patirtį sukaupę ekspertai pripažįsta, kad rinką ištirti gali patys verslininkai ir tai jiems kainuos tiek, kiek kainuoja du vakarai su gero vyno arba viskio butelio kompanija.

Posted

Kas geriau SEO, SEM ar SEX?

Skaitmeninė rinkodara SEOBūti ar nebūti?

Anksčiau konsultuodamas įmonių savininkus, direktorius ar marketingo vadovus, kaip jų verslams uždirbti daugiau, neretai sulaukdavau klausimų: “Kas tas SEO, SEM, CPA?”, o dabar dažniausiai klausia: “Kaip man patekti į paieškos viršūnes arba kiek man tai užims laiko”?

Taigi svarbiausi dalykai: pirmiausia SEO ir SEM

Google yra vienareikšmiškai populiariausia paieškos sistema internete, skirtingais duomenimis turi apie 70% paieškų. Likusios sistemos, kaip Bing, Yahoo, Yandex ar kt., dalijasi likusį trečdalį. Todėl ir sutelkime dėmesį į Google. Optimizavimas paieškos sistemoms  (angl. Search Engine Optimization, trump. SEO) po ilgo ir nuoseklaus darbo padeda įmonėms sutaupyti daug pinigų. Jei jūsų veikla labai nišinė ar labai labai specializuota gal jums pasiseks patekti į Google paieškos sistemos (angl. Search Engine Result Page, trump. SERP) top pozicijas pakankamai greitai. Deja, tokių atvejų pasitaiko labai retai, todėl kalbėsiu apie dažnesnius atvejus, kai konkurencija paieškos sistemose didelė, ir ji neišvengiamai augs.

Posted