Būti ar nebūti?
Anksčiau konsultuodamas įmonių savininkus, direktorius ar marketingo vadovus, kaip jų verslams uždirbti daugiau, neretai sulaukdavau klausimų: “Kas tas SEO, SEM, CPA?”, o dabar dažniausiai klausia: “Kaip man patekti į paieškos viršūnes arba kiek man tai užims laiko”?
Taigi svarbiausi dalykai: pirmiausia SEO ir SEM
Google yra vienareikšmiškai populiariausia paieškos sistema internete, skirtingais duomenimis turi apie 70% paieškų. Likusios sistemos, kaip Bing, Yahoo, Yandex ar kt., dalijasi likusį trečdalį. Todėl ir sutelkime dėmesį į Google. Optimizavimas paieškos sistemoms (angl. Search Engine Optimization, trump. SEO) po ilgo ir nuoseklaus darbo padeda įmonėms sutaupyti daug pinigų. Jei jūsų veikla labai nišinė ar labai labai specializuota gal jums pasiseks patekti į Google paieškos sistemos (angl. Search Engine Result Page, trump. SERP) top pozicijas pakankamai greitai. Deja, tokių atvejų pasitaiko labai retai, todėl kalbėsiu apie dažnesnius atvejus, kai konkurencija paieškos sistemose didelė, ir ji neišvengiamai augs.