Facebook reklama verslo auginimui

Facebook reklama verslo auginimui

Šiandieniniame skaitmeniniame amžiuje Facebook reklama yra svarbiausia priemonė įmonėms, siekiančioms išplėsti savo buvimą internete ir padidinti pajamas. Turėdamas milijardus aktyvių naudotojų, Facebook suteikia neprilygstamą platformą užmegzti ryšį su tiksline auditorija. Šis išsamus vadovas atskleis įtaigių Facebook reklamos kampanijų, kurios duoda išskirtinių rezultatų, kūrimo paslaptis. Facebook reklama – žaidimas keičia įprastas taisykles Facebook reklama yra ekonomiškai

Posted
SEO paslaugos – kaip pasiekti, kad svetainės turinys būtų matomas „Google“  paieškoje?

SEO paslaugos – kaip pasiekti, kad svetainės turinys būtų matomas „Google“ paieškoje?

Bendradarbiavimas su „Google“ algoritmais yra menas ir mokslas vienu metu. Dažnai ši veikla būna pridengta technologiniu paslapties šydu, todėl šiame tekste detaliau įvardiname, kas yra SEO paslaugos, ir atskleidžiame pagrindinius dalykus, kuriuos verta žinoti skaitmeninės rinkodaros agentūros klientams, siekiantiems konkrečių pardavimo ir verslo plėtros tikslų. SEO paslaugos: anatomija SEO (angl. Search Engine Optimization) arba optimizavimas

Posted
„Nekarpykite“ verslo plėtros planų – juk yra Google reklama!

„Nekarpykite“ verslo plėtros planų – juk yra Google reklama!

Įmonės, mąstančios ambicingai, globaliai, vystančios ar norinčios pradėti eksportą, įprastai sprendžia du esminius klausimus: tiekimo grandinės (supply chain), apimančios gamybą ir logistiką, efektyvų valdymą. savo prekės ženklo žinomumo, susidomėjimo didinimo ir pirkimų skatinimo valdymą konkrečioje rinkoje. Į tai telpa viskas: nuo vartotojų įpročių, kultūros, elgsenos pažinimo iki konkrečių lūkesčių tenkinimo dažnai itin konkurencingoje aplinkoje. Google

Posted
Ką reikia daryti, kad jūsų prekės ženklas būtų organiškai rodomas aukštose Google Maps pozicijose?

Ką reikia daryti, kad jūsų prekės ženklas būtų organiškai rodomas aukštose Google Maps pozicijose?

Organinis matomumas Google Maps  (Google žemėlapiai) yra svarbus verslo savininkams, norintiems pritraukti klientus, esančius toje pačioje lokacijoje. Kitaip tariant, Jums svarbu, kad potencialūs pirkėjai atvyktų į saloną, parduotuvę ir betarpiškai susipažintų su paslaugomis, produktais, o Jūsų pardavimo komanda galėtų jiems suteikti visą informaciją, atskleisti privalumus, atsakyti į klausimus, galiausiai, suteikti emocinio pasitenkinimo, kuris svarbus priimant

Posted
Svetainės vidinis SEO: naudingi eksperto patarimai tinklapių kūrėjams ir administratoriams

Svetainės vidinis SEO: naudingi eksperto patarimai tinklapių kūrėjams ir administratoriams

Kuriant ir administruojant tinklapius, svarbu laikytis keleto taisyklių, kad turinys būtų tinkamai pateikiamas Google paieškos sistemai, ir tinklapis būtų reitinguojamas kuo aukščiau Google paieškos rezultatuose. Tai vadinamas svetainės vidinis SEO. Svetainės failų administravimas  Svarbiausias dalykas – failai, nes jų negalima pakoreguoti vėliau, nebent įkelti ir priskirti naujus failus, kas yra labai neefektyvu: Failai (dažniausiai paveikslėliai,

Posted
Clubhouse: naujas socialinis tinklas – išskirtinių susitikimų vieta?

Clubhouse: naujas socialinis tinklas – išskirtinių susitikimų vieta?

Pastebimai populiarėja audio turinys, kurį, neabejotinai, pradėjo podcast‘ai. Ar jie vietą užleidžia naujoms platformoms, tokioms kaip Clubhouse? Kuo ypatinga ši, kol kas startuoliu vadinama, platforma? Clubhouse vertinamas apie 4 mlrd. JAV dolerių, į jį investavo per 180 organizacijų, rizikos kapitalistų. Kol kas programėlė nepasiekiama Android vartotojams. Monetizavimas jau prasideda: pranešta apie užmokesčio ar paramos galimybę,

Posted
Efektyvi komunikacija padeda auginti pasitikėjimą

Efektyvi komunikacija padeda auginti pasitikėjimą

Komunikacijos profesionalai sutaria, kad tinkamas, informatyvus, tikslus turinys socialiniuose tinkluose – vienas efektyviausių bei tvariausių būdų ne tik pasiekti vartotojus, bet megzti prasmingą santykį su auditorija bei taip įgyti jos pasitikėjimą. Grįžkime prie amžino klausimo: kaip tarp daugybės strategijų išsirinkti geriausias? Reguliari komunikacija socialiniuose tinkluose Apie 45% visos pasaulio populiacijos naudojasi socialiniais tinklais. Taigi, ši

Posted
Edelman Trust Barometer 2021: pasitikėjimas verslu 2020 m. kilo 18-oje iš 27-ių valstybių

Edelman Trust Barometer 2021: pasitikėjimas verslu 2020 m. kilo 18-oje iš 27-ių valstybių

  Viena didžiausių pasaulyje komunikacijos kompanijų Edelman neseniai išleido jau dvidešimt pirmą kasmetinę Trust Barometer 2021 studiją, kurioje apžvelgiamos pastarųjų metų tendencijos apie pasitikėjimą įvairiomis institucijomis visame pasaulyje: žiniasklaida, valdžia, nevyriausybinėmis organizacijomis, verslu. Apklausos rezultatai tampa ne tik geru indikatoriumi visuomenės bei įvairių suinteresuotų grupių santykiams apibūdinti, tačiau ir įžvelgti tarp jų kylančias problemas. 2020-ųjų

Posted
Kaip valdyti neigiamus komentarus socialinėje medijoje?

Kaip valdyti neigiamus komentarus socialinėje medijoje?

„Facebook“ gali būti įdomus. Vakarykštis bendruomenės dalyvis, komentatorius, o šiandien jau esate profesionalas, valdantis prekės ženklo paskyrą. Šiame darbe jūsų laukia ne tik įtraukianti veikla kurti fanų bendruomenę, pasakoti brando istorijas, nutinka ir situacijų, kuomet jaučiatės apgailėtinai, nusivylę. Kasdien susitikti ir pasveikinti naujus gerbėjus ir klientus paprastai malonu, tačiau kai kurie iš jų yra „troliai

Posted
TikTok: pramoga paaugliams ar platforma sėkmingai prekės ženklų komunikacijai?

TikTok: pramoga paaugliams ar platforma sėkmingai prekės ženklų komunikacijai?

Kokios asociacijos daugumai kyla išgirdus apie socialinį tinklą TikTok? Veikiausiai, jog tai – pramoginis socialinis tinklas paaugliams. O ar susimąstėte apie šios platformos naudojimą prekės ženklo komunikacijai? Tačiau, jei apie TikTok girdite pirmą kartą, pradėkime nuo pradžių. Kas yra TikTok? Tai programėlė, skirta pramoginių vaizdo įrašų kūrimui ir dalijimuisi. Joje gausu įvairių filtrų, efektų bei

Posted
Kaip (at)kurti pasitikėjimą: organizacijos kultūra ir išorinė komunikacija

Kaip (at)kurti pasitikėjimą: organizacijos kultūra ir išorinė komunikacija

Nors gamtosaugos iššūkius koronavirusas skambiomis antraštėmis tarsi stumia į antrą planą, tačiau problema nedingo. Pastarojo meto gamtosauginiai skandalai sudrebino visuomenės pasitikėjimą verslu. Garsiai deklaruotos meilės gamtai ir žmogui vertybės pasirodė konkrečiose kompanijose tik graži iškaba be realaus turinio. Ką daryti sąžiningam, etiškam ir atsakingam verslui, kad žmonės patikėtų kompanijų skelbiamais teiginiais apie veiklą, produktą, santykius

Posted

FB “burbulas” = Realybė?

Pirmojo Prezidento rinkimų turo įžvalgos Pirmojo prezidento rinkimų turo nakčiai besibaigiant, apžvalgininkai komentavo: “I. Šimonytė laimėjo Facebook‘e, G. Nausėda – realybėje“. Su pirmaisiais ryto saulės spinduliais pamatėme, kad I. Šimonytė pergalę skynė ir ten, ir ten. Ar jau galime teigti, kad FB „burbulas“ ir yra nauja realybė? O svarbiausia, kokias pirmas pamokas galime pasiimti, mąstydami

Posted
View moreLoading ...