Svetainės vidinis SEO: naudingi eksperto patarimai tinklapių kūrėjams ir administratoriams

Svetainės vidinis SEO: naudingi eksperto patarimai tinklapių kūrėjams ir administratoriams

Kuriant ir administruojant tinklapius, svarbu laikytis keleto taisyklių, kad turinys būtų tinkamai pateikiamas Google paieškos sistemai, ir tinklapis būtų reitinguojamas kuo aukščiau Google paieškos rezultatuose. Tai vadinamas svetainės vidinis SEO. Svetainės failų administravimas  Svarbiausias dalykas – failai, nes jų negalima pakoreguoti vėliau, nebent įkelti ir priskirti naujus failus, kas yra labai neefektyvu: Failai (dažniausiai paveikslėliai,

Posted
Clubhouse: naujas socialinis tinklas – išskirtinių susitikimų vieta?

Clubhouse: naujas socialinis tinklas – išskirtinių susitikimų vieta?

Pastebimai populiarėja audio turinys, kurį, neabejotinai, pradėjo podcast‘ai. Ar jie vietą užleidžia naujoms platformoms, tokioms kaip Clubhouse? Kuo ypatinga ši, kol kas startuoliu vadinama, platforma? Clubhouse vertinamas apie 4 mlrd. JAV dolerių, į jį investavo per 180 organizacijų, rizikos kapitalistų. Kol kas programėlė nepasiekiama Android vartotojams. Monetizavimas jau prasideda: pranešta apie užmokesčio ar paramos galimybę,

Posted
Efektyvi komunikacija padeda auginti pasitikėjimą

Efektyvi komunikacija padeda auginti pasitikėjimą

Komunikacijos profesionalai sutaria, kad tinkamas, informatyvus, tikslus turinys socialiniuose tinkluose – vienas efektyviausių bei tvariausių būdų ne tik pasiekti vartotojus, bet megzti prasmingą santykį su auditorija bei taip įgyti jos pasitikėjimą. Grįžkime prie amžino klausimo: kaip tarp daugybės strategijų išsirinkti geriausias? Reguliari komunikacija socialiniuose tinkluose Apie 45% visos pasaulio populiacijos naudojasi socialiniais tinklais. Taigi, ši

Posted
Edelman Trust Barometer 2021: pasitikėjimas verslu 2020 m. kilo 18-oje iš 27-ių valstybių

Edelman Trust Barometer 2021: pasitikėjimas verslu 2020 m. kilo 18-oje iš 27-ių valstybių

  Viena didžiausių pasaulyje komunikacijos kompanijų Edelman neseniai išleido jau dvidešimt pirmą kasmetinę Trust Barometer 2021 studiją, kurioje apžvelgiamos pastarųjų metų tendencijos apie pasitikėjimą įvairiomis institucijomis visame pasaulyje: žiniasklaida, valdžia, nevyriausybinėmis organizacijomis, verslu. Apklausos rezultatai tampa ne tik geru indikatoriumi visuomenės bei įvairių suinteresuotų grupių santykiams apibūdinti, tačiau ir įžvelgti tarp jų kylančias problemas. 2020-ųjų

Posted
Kaip valdyti neigiamus komentarus socialinėje medijoje?

Kaip valdyti neigiamus komentarus socialinėje medijoje?

„Facebook“ gali būti įdomus. Vakarykštis bendruomenės dalyvis, komentatorius, o šiandien jau esate profesionalas, valdantis prekės ženklo paskyrą. Šiame darbe jūsų laukia ne tik įtraukianti veikla kurti fanų bendruomenę, pasakoti brando istorijas, nutinka ir situacijų, kuomet jaučiatės apgailėtinai, nusivylę. Kasdien susitikti ir pasveikinti naujus gerbėjus ir klientus paprastai malonu, tačiau kai kurie iš jų yra „troliai

Posted
TikTok: pramoga paaugliams ar platforma sėkmingai prekės ženklų komunikacijai?

TikTok: pramoga paaugliams ar platforma sėkmingai prekės ženklų komunikacijai?

Kokios asociacijos daugumai kyla išgirdus apie socialinį tinklą TikTok? Veikiausiai, jog tai – pramoginis socialinis tinklas paaugliams. O ar susimąstėte apie šios platformos naudojimą prekės ženklo komunikacijai? Tačiau, jei apie TikTok girdite pirmą kartą, pradėkime nuo pradžių. Kas yra TikTok? Tai programėlė, skirta pramoginių vaizdo įrašų kūrimui ir dalijimuisi. Joje gausu įvairių filtrų, efektų bei

Posted
Kaip (at)kurti pasitikėjimą: organizacijos kultūra ir išorinė komunikacija

Kaip (at)kurti pasitikėjimą: organizacijos kultūra ir išorinė komunikacija

Nors gamtosaugos iššūkius koronavirusas skambiomis antraštėmis tarsi stumia į antrą planą, tačiau problema nedingo. Pastarojo meto gamtosauginiai skandalai sudrebino visuomenės pasitikėjimą verslu. Garsiai deklaruotos meilės gamtai ir žmogui vertybės pasirodė konkrečiose kompanijose tik graži iškaba be realaus turinio. Ką daryti sąžiningam, etiškam ir atsakingam verslui, kad žmonės patikėtų kompanijų skelbiamais teiginiais apie veiklą, produktą, santykius

Posted

FB “burbulas” = Realybė?

Pirmojo Prezidento rinkimų turo įžvalgos Pirmojo prezidento rinkimų turo nakčiai besibaigiant, apžvalgininkai komentavo: “I. Šimonytė laimėjo Facebook‘e, G. Nausėda – realybėje“. Su pirmaisiais ryto saulės spinduliais pamatėme, kad I. Šimonytė pergalę skynė ir ten, ir ten. Ar jau galime teigti, kad FB „burbulas“ ir yra nauja realybė? O svarbiausia, kokias pirmas pamokas galime pasiimti, mąstydami

Posted

Ko gali pasimokyti verslas iš „Naisių vasaros“

turinio rinkodara

Nerimstant aistroms, kiek ir kokios LVŽS reklamos yra „Naisių vasaroje“, ar jos ten apskritai yra, rinkodaros ir komunikacijos specialistai atlaidžiai šypsosi ir net nedalyvauja diskusijoje. Jiems nekyla klausimų, nes rinkodaros arsenale yra poveikio priemonių įvairovė, pranokstanti siaurą VRK naudojamą reklamos apibrėžimą.

Posted

Plonytė linija tarp turinio rinkodaros ir „Inbound” marketingo

Kodėl inbound, o ne turinio rinkodara?

Turinio rinkodaraPo praeito blogo sulaukiau daug klausimų apie inbound skirtumus su turinio rinkodara, todėl gimė šie pamąstymai. Akivaizdu, kad Lietuvoje pradėjo populiarėti įeinanti arba tiksliau inbound rinkodara. Ši rinkodaros sritis vis sukasi ir sukasi ratais apie turinį ir SEO, t.y. apie turinio marketingo okupuotą sritį. Specialistai iš JAV vardija turinio rinkodaros ir jos „patobulintos” versijos – inbound skirtumus. Spręsti palieku Jums.

Inbound marketingas

„Inbound” rinkodara užsienyje yra aktyviai naudojama jau 6-7 metus. Ji ypač populiari tarp smulkaus verslo, nes nereikalauja milžiniško biudžeto, o dažnai padeda pasiekti labai efektyvių rezultatų. Vienas iš didžiausių šios strategijos privalumų – abipusis bendravimas su potencialiu vartotoju.

Posted

Kaip „inbound” rinkodara lankytojus paverčia klientais?

Kas ta inbound rinkodara? 

inbound rinkodaraVakaruose labai plačiai paplitusi rinkodaros strategija, Lietuvoje vis dar kelia daug klausimų. Vadybos studentai „inbound” vadina atvykstama ar įeinančia rinkodara. Tačiau nei pirmas, nei antras pasirinkimas neperteikia sąvokos prasmės, todėl pasilikime tiesiog prie inbound, kuri pasak rinkodaros stratego Davido Mermano Skoto (David Meerman Scott), leidžia nutiesti individualų kelią iki kliento.

Posted

Sėkmę lemiantys nemokami rinkos tyrimai

Rinkos tyrimaiAr man reikalingi rinkos tyrimai?

Verslo kūrimo pradžioje arba naujo produkto įvedimo į rinką metu sėkmės garantijų nėra. Todėl rekomenduojama verslą pradėti ne registrų centre, o įsiklausant į vartotoją. Rinkos tyrimų išvados yra puiki pradžia užmezgant dialogą su klientu.Bėda ta, kad tokius tyrimus atliekančios kompanijos net neslepia savo paslaugas vertinančias ne šimtais, o tūkstančiais eurų. Vis dėlto, ilgų dešimtmečių patirtį sukaupę ekspertai pripažįsta, kad rinką ištirti gali patys verslininkai ir tai jiems kainuos tiek, kiek kainuoja du vakarai su gero vyno arba viskio butelio kompanija.

Posted
View moreLoading ...