Viena didžiausių pasaulyje komunikacijos kompanijų Edelman neseniai išleido jau dvidešimt pirmą kasmetinę Trust Barometer 2021 studiją, kurioje apžvelgiamos pastarųjų metų tendencijos apie pasitikėjimą įvairiomis institucijomis visame pasaulyje: žiniasklaida, valdžia, nevyriausybinėmis organizacijomis, verslu. Apklausos rezultatai tampa ne tik geru indikatoriumi visuomenės bei įvairių suinteresuotų grupių santykiams apibūdinti, tačiau ir įžvelgti tarp jų kylančias problemas.

2020-ųjų rezultatai – anaiptol ne išimtis. Smarkiai pasikeitė visuomenės požiūris į verslus ir prekės ženklus. Nors pasitikėjimas verslu kilo net 18 iš 27 apklaustų valstybių, svarbu pastebėti, kad verslu ir jo kuriamais prekių ženklais smarkiau nepasitikima net 13 iš 16 valstybių – čia galime rasti net tokius įprastus rinkos lyderius bei kokybės garantus kaip Japoniją (pasitikėjimas šios šalies prekių ženklais smuko 8 procentiniais punktais), JAV (4), Jungtinę Karalystę (5), Vokietiją (4).

Be jokios abejonės, tokias tendencijas nesunku sieti su koronaviruso pandemija. Dėl visuotinių karantinų sutrikusios gamybos bei tiekimo linijos, prieštaringa informacija žiniasklaidos priemonėse bei visuomenės nerimas gali nesunkiai vesti verslus bei prekės ženklus krizių – tiek komunikacijos, tiek finansinių – link.

Kita vertus, būtent tinkama komunikacijos strategija gali padėti sušvelninti šio force majeure padarinius. Tinkamas, informatyvus, tikslus turinys socialiniuose tinkluose – vienas efektyviausių bei tvariausių būdų tai įgyvendinti. Kaip tarp daugybės strategijų išsirinkti geriausias? Nors šis pasirinkimas priklauso nuo įvairių faktorių (įmonės dydžio, auditorijos, industrijos ir pan.), yra ir universalių būdų auginti vartotojų pasitikėjimą.

Kitame blogo įraše apžvelgsime tris pasitikėjimą prekės ženklu auginančios strategijos elementus: komunikacijos reguliarumą, skaidrumą, klientų aptarnavimo, jų teigiamų patirčių kūrimą komunikacijos pagalba.

Gaukite pasiūlymą!