Svetainės vidinis SEO: naudingi eksperto patarimai tinklapių kūrėjams ir administratoriams

Kuriant ir administruojant tinklapius, svarbu laikytis keleto taisyklių, kad turinys būtų tinkamai pateikiamas Google paieškos sistemai, ir tinklapis būtų reitinguojamas kuo aukščiau Google paieškos rezultatuose. Tai vadinamas svetainės vidinis SEO.

Svetainės failų administravimas 

Svarbiausias dalykas – failai, nes jų negalima pakoreguoti vėliau, nebent įkelti ir priskirti naujus failus, kas yra labai neefektyvu:

  1. Failai (dažniausiai paveikslėliai, nuotraukos) turi būti optimalaus dydžio – ne per mažos rezoliucijos, kad nenukentėtų kokybė, bet ir ne per didelės, kad nelėtintų svetainės užkrovimo greičio, kuris labai svarbus Google. Rezoliucija turėtų būti tokia, kokia bus rodoma ant didžiausio populiariai naudojamo ekrano, o failo dydis, pageidautina, ne didesnis nei 300 KB.
  2. Failų pavadinimai turi būti prasmingi – tai kas pavaizduota paveiksliuke, jei galima, panaudoti tikslinius raktinius žodžius. Pavyzdžiui vietoje image0542.jpg failo pavadinimas turėtų būti Juodi krepšinio sportbačiai Nike.jpg.

Kitus failų atributus galima koreguoti per turinio valdymo sistemą (TVS) ir vėliau, bet jei bus sutvarkyta iš karto, reikės mažiau darbo:

  1. Paveikslėlio pavadinimas (Title) – tai, kas pavaizduota paveiksliuke, jei galima panaudoti tikslinius raktinius žodžius
  2. Paveikslėlio alternatyvus tekstas (Alt text) – tai, kas pavaizduota paveiksliuke, jei galima panaudoti tikslinius raktinius žodžius
  3. Paveikslėlio aprašymas (Description) – detalesnis apibūdinimas to, kas pavaizduota, naudojami keli raktiniai žodžiai

Svetainės turinio administravimas

Kitus elementus galima koreguoti per TVS ir vėliau, bet geriau iš karto padaryti teisingai:

  1. Puslapių (straipsnių, katalogų, kategorijų, prekių, paslaugų) pavadinimai (H1), meta pavadinimai (Meta Title), internetiniai adresai (URL) turi kuo tiksliau apibūdinti tai, kas ten pavaizduota ir, jei galima, panaudotas raktinis žodis
  2. Puslapių turinys, jei įmanoma, turi turėti tekstą (prekių aprašymai ir pan.), kuriame naudojami tiksliniai raktiniai žodžiai.
  3. Puslapio meta aprašymas (Meta description) turi glaustai (iki 160 simbolių) apibūdinti turinio esmę ir sudominti ieškotojus, nes šis elementas matomas Google paieškos rezultatuose po Meta pavadinimu
  4. Jei įmanoma, tekste naudojami pastraipų pavadinimai (H2, H3 ir t.t.), svarbiausi dalykai išskiriami “bullet” ar “number” sąrašais, paryškinami (Bold, Underline, Italic)
  5. Turi būti apibrėžti ir naudojami struktūriniai duomenys (Structured data) – papildomi duomenys, kurie gali būti rodomi Google paieškos rezultatuose: nuotraukos, kainos, atsiliepimai.

Tinkamai laikantis šių taisyklių, jūsų tinklapis bus optimaliai vertinamas Google ir atitinkamai reitinguojamas organiniuose paieškos rezultatuose, o tai bus pagrindas geram nemokamo organinio srauto augimui.

Jei reikia pagalbos įgyvendinant šias rekomendacijas, kreipkitės, “Market Smart” komanda pasiruošusi padėti.

Komentuoti