Verslo pradžios konsultacijos

Dešimt metų ir daugiau išgyvena vos viena įmonė iš šimto. Todėl nenuostabu, kad verslo pradžia baugina. Ypač jeigu verslas kuriamas pirmą kartą. Juk čia kaip santuoka, visuomet norisi, kad pirmas kartas taptų paskutiniuoju. Vis dėlto, didžioji dalis verslų sudega dar pirmaisiais gyvenimo metais. Kodėl?

Dėl tokios statistikos kalta ne produkto kaina ar teikiamos paslaugos kokybė, o pirmųjų metų strategija. Verslą pradėjusio žmogaus vizija ir tiksliai suformuluotos užduotys tikslams pasiekti, bei paskaičiuotos investicijos yra verslo sėkmės pamatas. Tačiau dažnai susiduriame su įvairiais iššūkiais dar tik galvodami žengti pirmuosius žingsnius. Reikia apsispręsti dėl pamatinių dalykų, t.y. kokią verslo formą pasirinkti? Kaip įregistruoti įmonę? Kaip ir kodėl būtina atlikti rinkos tyrimus?

Suprojektuokime kitokį scenarijų su, kuriuo beveik nuolat susiduria startuoliai. Inovatyvų verslą veda idėjos, tačiau beveik visuomet tikslas vienas ir tas pats – įsitvirtinimas verslo pasaulyje ir sėkminga plėtra. Norėdami pasiekti šį tikslą turime ne tik patikrinti idėją, bet ir pasirinkti tinkamus e–komercijos sprendimus, tinkamai reguliuoti augimo tempus, sukurti veiklos struktūrą.

Kita vertus, ilgai svarstę ir pagaliau nusprendę daryti verslą ieškome mentoriaus – mokytojo, kuris galėtų pakonsultuoti NEMOKAMAI ir padėti priimti tinkamus sprendimus. Konsultacijos sumažina nesėkmės tikimybę. Tik iki šiol visa tai atrodė nepasiekiama, nepaisant aplinkui daug afišuojamų įvairių jaunoms įmonės skirtų programų. Daugelis iš jų yra nepasiekiamos dėl didelės programų koncentracijos šalies sostinėje arba dėl programų dalyvių atrankos taisyklių nelankstumo.

„Market Smart” nusprendė tai pakeisti. Rinkodaros ir viešųjų ryšių, bei koučingo profesionalai turi sukaupę jau daugiau nei dviejų dešimtmečių patirtį. Žmonės, kurie dirbo su milžiniškais Lietuvos ir tarptautiniais projektais nemokamai konsultuoja startuolius ir ką tik sukūrusius verslus arba dar tik mąstančius apie įmonės steigimą. „Market Smart” komanda padeda įsteigti įmonę, atlieka rinkos tyrimus, padeda pasirinkti ir tinkamai įgyvendina e – komercijos sprendimus, užtikrina sėkmingą verslo plėtros strategijos įgyvendinimą.

Juk su tinkamai pasirinktais ginklais nėra nieko neįveikiamo.